Retourneren, Verzenden en Betalen

Wat te doen bij annuleren of retourneren?

* Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. uitzondering hierbij zijn speciaal voor u op maat gemaakte producten (onze gepersonaliseerde producten).

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@bolliesenko.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

* Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@bolliesenko.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

* Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen VOORAF schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt (u ontvangt dan een retournummer en label van ons). Dit krijgt u via e-mail van ons. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Bollies en Ko heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Gegevens & Retouradres:

Bollies en Ko
Adres: Sniedersstraat 11, 5262 GC Vught
E-mailadres: info@bolliesenko.nl


Levertijden:
Ik houd in het algemeen maximaal 2 tot 3 dagen aan, heeft u met spoed iets nodig? Overleg dan even wat mogelijk is via info@bolliesenko.nl. Gepersonaliseerde items kunnen soms iets langer duren. Denk dan aan maximaal 5-7 dagen. 

Verzendkosten:
Nederland: Alle pakketjes worden verstuurd met verzendkosten van €6,15. 
(andere landen op verzoek ook mogelijk)

Bestellen met ophalen bij de winkelier:
Naast het verzenden van de artikelen, bestaat ook de mogelijkheid om uw bestelling op afspraak op te komen halen op het volgende adres:
Bollies en Ko
Sniedersstraat 11
5262 GC  Vught 

Let op: dit kan u aangeven in de 2e fase van het bestelproces.

Bestelinformatie:
Voeg uw product(en) toe aan het mandje door op ‘voeg toe aan winkelwagen’ te klikken. Het aantal kunt u door middel van de pijltjes ophogen. Door op het ‘winkelwagentje’ te klikken ziet u wat er in het mandje zit. Hier kunt u eventueel het aantal nog wijzigen of producten verwijderen.
Bent u klaar met winkelen? Bekijk uw winkelwagen en klik rechts onderin op de knop ‘Bestelling afronden’. Om uw bestelling te voltooien dient u een aantal velden met een * gemarkeerd verplicht in te vullen. Vervolgens doorloopt u de stappen om uw bestelling af te ronden. Wanneer u een bestelling plaatst, is vooraf betalen noodzakelijk. 

Betalen:
Uw betaling kunt u middels iDEAL met MultiSafepay voldoen:
Na het afronden van uw bestelling wordt u via een koppeling, direct doorgeleid naar uw eigen bank om de betaling af te ronden. U ontvangt daarna automatisch een bevestiging van uw bestelling per email.

© 2021 - 2022 Bollies & Ko | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel